min och veronikas konfirmation var den bästa med oss två i!


Luna, Anna y Jolanda. primas (kusiner)


hejsan! idag var det först skolan, sen kom jag hem och åt lite lunch. potatis och fisk, och majonäs! haha, som grädde på moset när maten annars var så nyttig! vm vill inte gå upp 5 kilo om dagen lixom! tummen upp (Y) sen tog jag och Alina oss en liten siesta. väldigt skönt. det var min första riktiga. jag somnade idag. haha, vilken looser jag är. japp. nu ska jag till La fotocópia med Alba och Alina för att fixa lite med presenten till issa! spännande eller hur. det känns som det kommer bli en succé, som allt jag gör! mm.  Sen ikväll ska jag och Lina ta en promenix. bättra på chanserna för att slippa fetma under dessa månader. puss på er! <3

just det, vill bara säga att Isabella är grymt jävla bra på att vara sämst! och det älskar jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0