LET IT BE, LET IT BE

jag red idag! herregud vad ont jag har överallt nu! speciellt i benen.
men åh så roligt det var, jag har inte ridigt på kanske tre år och nu var det dags.
det var underbart. fyra timmars av icke tänkade på sverige.
jag och Lina hade ju som vanligt otur, när vi gick mot bussen hem så började det regna. och inte lixom, regna utan REGNA! det fanns inget tak och bussen skulle inte inte komma förns om en halvtimme. så där stod vi. i regnet och väntade.
men det var det värt för att få rida! min häst hette Evan, fulaste namnet på en häst men vad kan jag göra lixom. han var snäll, och fin och kunde gallopera. jag är nöjd.

nu är det den bästa serien på spanska dags. klockan halv tio till tolv. det är som OC fast i spanien. välidgt, förvånansvärt bra! (y) imorn skola sen blire tennis med Alina. roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0