jag är fan i spanien

kom precis hem från salsan.
det var kul, väldigt kul faktiskt!
efter salsan blev det en som vanligt lite för stor glass som som vanligt var lite för god och jag åte den
lite för fort och fick lite för ont på tungan. problem man kan ha.

Alltså, jag räknar till 10 ganska många gånger varje gång jag är med Lily. hon är såååå
irreterande. allt hon gör och jag vill inget hellre än att säga ngt drygt på SVENSKA. men icke går det.
jag tänker det ist, tittar på Lina och vi räknar tsm till 10! haha. hon känner likadant.
hon är så trög också, seg och dumihuvet. hatar finland gör hon också. det i sig är ju ganska normalt,
vad finns det att gilla med finland men alltså, ngt måste hon jku gilla, det är hennes land! idiot.

på vägen hem sa Lina ngt klockrent! haha, jag skrattade nog på riktigt för första gången!
hon klämmer ur sig,- tenemos que andar on the other side of the calle!'
haha, det var roligt.
för er som inte förstår, synd!

Den här helgen sover Julia här också, hon är snäll och trevlig och ganska rolig!
så det kommer ju inte sitta fel. imorn ska Fanny komma hit, äntligen lite svenska
face to face! jag längtar. vi ska till Baiha Sur, och jag vill äta på mcdonalds! har inte gjort det
på säkert 8 veckor.

Nu ska vi äta mat, hoppas på ett litet snack med pappa också.
sen ska jag ringa issa tror jag, hon fyller ju trots allt år idag och det gillar jag skarpt!
17 år lixom, det är inte varje dag. bara en dag för att vara exakt.
PUSS

Julia en el campo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0