IT'S IN THE ABC OF GROWING UP'

hejhopp! :)
ganska bra dag idag, det var nog den första dagen jag haft ganska kul/okej på el recreo, rasten alltså. det kändes bra, jag skrattade tre gånger på riktigt. haha. nu är jag hemma, en timma tidigare, riktigt skönt. Rocío i min klass har pratat med franska läraren åt mig och jag behöver inte vara med på lektionerna, han förstår precis! (y) tummen upp sådär då! så här är jag, en halv timme tidigare.

idag är jag så sjukt trött! det blir sen på onsdagar eftersom jag ser på fysika o quimica på kvällen. det är iförsig itne senare än jag burkade sova hemma men det slutar tolv och jag är på ngt konstigt sätt alltid mycket tröttare här än jag var hemma! så idag ska jag nog ta en siesta jag också. eller iaf slappa framför en film ett tag. jag är faktiskt ganska orimligt trött! bara så ni vet.

VIVA ESPAÑA!

nu ska jag sola lite smått! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0