I'll be right beside you dear'

jaha, idag var jag i skolan hela dagen. GO SARAH lixom!
gympan var ganska okej, det var inte så mycket sporter, när jag inte känner mig jätte bekväm
eller säker lixom så bara hatar jag typ fotboll och sånt. så idag avr det bättre eftersom vi bara sprang och gjorde lite sit-ups. japp, mina magmuskler värker.......

det är så jobbigt att må dåligt. men någonstans vill jag nog ganska gärna klara det här.
jag ska inte ge upp lixom, jag vill lära mig spanska så det så! jag vill få en spansk familj
och vänner från spanien och tyskland. jag har en chans som många bara kan drömma om!
nu tar jag chansen mina vänner.
ett äventyr att se ngt nytt, uppleva saker inte många får uppleva!
jag skärper mig nu, det är ingenting dåligt med det här.
jag har chansen att växa, bli starkare och självständig.
klart att jag kommer växa av det här, inombords lixom.

och nu känner jag mig inte som mig själv, med det är såklart för jag inte kan prata riktigt än.
när soråket kommer så kommer självkänslan, de riktiga vännerna och skratten!
jag kan det här! det är en chans att uppleva ngt nytt, spännande!


jag och Alina var ute idag igen, till posten, köpte en ny tandborste och en sån där hand vätska
som hjälper mot svininfluencan och annat. japp, och en munk.
imorn ska jag rida! :D  

det är ju lixom ganska fantastiskt om man verkligen tänker efter och tittar bortom saknaden.

Kommentarer
Postat av: terhi

jag tycker om att lesa din blog, men jag förstår inte allt vad har du skrivit. nu måste jag skriva på spanska :D jajaj. escribo mas o menos sueco, pero me gustaria aprender hablar y escribir mejor.

besitos :) nu är det dags att lägga mig och sova :)

2009-10-28 @ 22:27:16
URL: http://mileblogi.blogspot.com
Postat av: linda

du är stark sarah! <3

2009-10-29 @ 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0