I WILL COME BACK LIXOM.

jaha, tog en långpromenad men Alina och Julia, en timme. det var skönt. så fick vi prata av oss lite också, det är alltid skönt eftersom dom går igenom exakt samma saker som jag. Julia och jag verkar må ungeäf rlikadant. det är skönt att hon förstår. Alina förstår också men inte på riktigt samma sätt tror jag. jag är så glad att jag har dom här nere. skulle inte klarat det helt själv, absolut inte!

men jag börjar sakta förstå att jag faktiskt kommer hem igen. jag tror att om man saknar ngt som man vet att man kommer få tbx är det inte lika farligt som att sakna ngt man vet att man itne kommer få tbx om ni förstår vad jag menar. Och jag får tbx allt, nästan. men det jag inte får tbx har jag lixom kommit över på ngt sätt, det finns bra saker med det. japp. herrgud, positivare och smartare människa än mig får man leta efter alltså! isabella kanske ringer idag, hon ringde tydligen när jag var borta :/ vilken otur, eller tur, beroende på hur man ser det. hon kan ju vara lite jobig att prata med 8-) nejnej, alltid lika underbar på telefon!  hoppas hon ringer igen, annars blire förhoppningsvis imorn! (y)

imorn har jag prov, i spanska. mohaha! men jag ska nog inte göra det, min lärare sa till mig i början att jag bara skulle konsentrera mig på att förstå och lära mig spanska och att betygen inte spelar någon roll! satt, jag får se hur det går. tror inte jag behöver göra det för jag vet knappt vad vi har prov på!

jaja, imorn äre salsa! ;D

sov gott!
holy god, det känns som fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0