herregud, ett spanskt husmanstips som funkar!

ja, det är sant! ni kanske inte tror era öron, ögon. det gjorde inte jag heller. min fot sov, så jag hoppas omkring i hela huset för att få den att vakna, men inte fan funkade det! Då säger Aurori det troligen dummaste jag trodde jag kunde höra. från andra personer än issa då vill säga. ,- slicka på fingret och rita ett kors tre gånger på foten! what!? haha, jag provade med frågande blick. och jag lixom känner hur foten sakta vaknar. alltså, prova. jag vet det låter sjukt men det funkar tamigfan! ojoj! vilket tricks lixom, nästan partytrick!

jesus sover nu, jag hoppas på att när han vaknar så går vi till gymmet! hoppashoppashoppas, men samtidigt inte. jag hatar ju gym och liknande saker som innefattar rörelse och svett i ett och samma rum som massor andra människor! men jag tänker lite på figuren, har ju trots allts tryckt i mig en munk, en sockerkaksbit och en kaka. och kitkat idag. känns som ett besök på gymmet, eller iaf gångmaskinen, är välbehövt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0