HALOWEEN, NAHE

jaha, vi som var så inställda på haloween ikväll på la leyenda, jag skulle vara utklädd til tjejen i exorcisten och allt. men nu får vi inte följa med eftersom vi är under 18! fan! tråkigt. men jag ska klä ut mig iaf, ta bilder så ni får se min läskighet i dagsljus! typ.

imorse blev det frukost på la 44, churros, fetma here I come säger jag bara!
men gott som fan är det! justde, ska ta build så ni får se skönheterna, churrosen alltså. 8-)
jaja, idag är det helt sjukt varmt! 31 grader! och imorn är det november, hur sjukt är det inte! vi  dör här nere, och för första gången har jag fått svettpå ryggen :O japp, jag är inte stolt men vad gör man.
nu ska jag nog försöka sova, eller läsa twilight. är halv depp.

jag ska klara det här. jag ska klara det här. jag vill klara det här, men jag vet itne om jag kan. herregud. jag ska klara det, men kan jag klara det. I'm not so sure! vet inte hur. men klara det, det ska jag!
jag tror att allt jag vill nu är att tiden skagå mycket fortare och jag har det jätte bra den här tiden, men jag vill hem, fort! fortfortfortfort! men jag vet också att allt finns kvar som är värt att sakna om det försvinner. därhemma alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0