fiesta

var ledig idag då som sagt. det var fiesta. någon millitär dag grej. då på tv:n idag visades skit många soldater gående i takt till musiken. riktigt fint. sen var det några killar ( män/gubbar ) som sjöng. de klädde ut sig till olika saker och sjöng riktigt bra. sen helt plötsligt, från ingenstans kommer ABBAS,- chiqitita! åh vad glad jag blev. lite coolt tycker jag att de sjunger den här i spanien på en fiesta dag. alltså en speciell dag. stolt blev jag. ABBA in my <3 lixom. 4-ever! jaha.

pratar med issa nu, härligt det känns! som om inget finns emellan oss. såsom massor hav och land och typ 20 grader. vi är så nära nu! riktigt bra! <3

skola imorn igen, sen ska jag och Lina till Chiclana och kolla på hotell. hon vill göra ngn praktik där eller ngt sånt. vet inte riktigt. jaja, det blir kul. tycker verkligen om henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0