el campo

japp, idag ska jag och hela den här stora familjen till el campo. ingen aning om vad det är men jag tror det är någon sorts strand med klippor. mm, det tror jag! tummen upp isf!
vi ska sola och bada iaf har jag hört, haha. det är inte lätt alltså, för det mesta dom säger gissar jag bara på! :) tror vi blir borta hela dagen, så det är ju ett bra tidsfördriv att slippa tänka på lata, härliga söndagar med en aning bakkakis hemma i sverige.

jag ska bli spanska lärare, därför måste jag göra det här nu! jag har typ bestämt mig till 90 %.
och isabella är alltid bäst, även när jag kommer tbx. och då kan vi vara bäst tsm igen!
och vewe, min vewe! vet inte vart hon är riktigt. men jag tror nog att även vi kommer tbx och blir en strålande kombination igen! jag vet iaf att vi tre brudar, ja, vi är oemotståndliga! igår, idag och om nio månader! som faktiskt bara är 8 månader och en vecka nu! tummen upp brudar! ni är uuuunderbara!


isabella in my <3




NOT.

Tatos bror och hans två barn, Sebastían och Jolanda. riktiga busungar kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0