CHURROS FRULLE!

nu mina vänner har vi gått upp tidigt en lördagsmorgon bara för att kunna äta
churros på det bästa stället i stan.
japp, ni hörde rätt.
churros.
det är mjöl och vatten och fett och socker.
supernyttigt, hej hå, men ÅH så gott!
konstigt nog är jag lite hungrig men ändå spyfärdig med tanken på vad jag ska äta.

sen klockan 13.10 möter jag Fanny vid San Fernando norte. gud så skönt med svenska och en ny tjej
som är svensk och därför minst lite normalare än dom andra här, från tyskland osv.
sånna kan man inte litea på! :)


jag vet, jag har sagt det förut men här kommer ett låttips som heter duga!
http://www.youtube.com/watch?v=n0rjfGvwMdE  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0