And pain is all around'

onyttigt imorse igen. fasiken.
men det är svårt att hålla sig ifrån churrosen som ser så fridfullt goda ut.
och fettiga.

idag blire troligen el campo. jag tänker ligga på stranden större delen av dagen.
är inte sugen på el campo riktigt så det blir stranden. m,en det är ju på samma ställe
så det är inte så stor skillnad lixom.
.............

LIKE A BRIDGE OVER TROUBLED WATER, I WILL LAY ME DOWN
WHEN YOUR'E WEARY, FEELING DOWN, WHEN DARKNESS FALLS TO HARD
I WILL COMFORT YOU

vackert. älskar den sången.

jag hade det faktiskt super kul igår. jag Julia och Alina var jätte flumma påkvällen.
och jag tar tbx det jag sa igår. det var nog första gången jag verkligen skrattade på riktigt här.
det kändes skönt. länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0