And it's now or never, I ain't gonna live forever'

idag var också en bra dag. inte lika rolig som igår kanske men jag har mått bra nästan exakt varje sekund hela dagen. bra, jaja! tummen upp (Y) först var det slappt i skolan, bara två lektioner, matte och spanska sen var läraren i fysik&kemi sjuk eller ngt, som alltid. tror vi har haft fyra lektioner med honom sen jag började, men vi har det på scheamt fyra dagar i veckan vilket inte riktigt stämmer ihop då! menmen, jag klagar inte lixom. sen efter rasten såg alla ettor på bio! en ny spansk film som hette Agorra och handlar om typ en gammal filosof i antiken eller ngt som tänkte på hur universum såg ut och sånt. den var bra, en skit snygg kille med! kunde vart bättre om jag förstod mer än halva hälften av filmen menmen, bättre än skola! bion var enorm om jag man jämför med norrköping. alltså, tänk er den största i norrköping gånger fem. otroligt stor var den! men det var häftigt tycker jag! ännu häftigare är det att män som hatar kvinnor filmen och flickan som lekte med elden finns här nere! på bio dessutom! jag är så imponerad! dubbad dock men den ska jag se!

när jag kom hem gjorde jag det sista på issas present, stoppade ner  den i ett kuvär och gick till posten med Alina. nu är presenten postad samt ett brev till pappa, farmor&farfar, mormor kajsa och mamma! mm, toppen! nu är det gjort! sen när jag kom hem behövde vi mjölk så jag erbjöd mig att springa iväg till el día för att köpa mjölk. på vägen hem ropade en kille ur en bil,- qué te pasa guapa!? vilket som för er nördar som inte förstår betyder,- hej hur är det snygging! mm, mm. ville bara säga det. sen lite senare på vägen hem frågade en annan kille om el día var öppet, och jag svarade,- ja! haha. intressant. jag vet !

jag ska btw göra en ordlista med Aurori som innehåller alla mina små fel! haha. t.ex frigorico, som ska vara frigorífico och betyder kylskåp, eller diececinco som ska vara quince och betyder femton. haha, roliga fel! jaja.

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0