6 oktober

jag vet inte alltså.
jag vill hem, hela tiden. en skum känsla inuti, att jag är borta från mitt liv. allt jag älskar finns där hemma och jag är inte där. saknar, det är svårt att längta när det är så långt kvar. fattar inte hur jag ska kunna vara här så länge. verkligen inte. jag är inte ledsen nu. men jag vill hem, vill bara hem nu.



Vi tog en fika idag. churros. det är mjöl och vatten, friterat. med socker på. haha,! kan det bli värre!
men gud va gott det var, spanjorerna vet verkligen hur man gör god mat! dock onyttigt men vem bryr sig!.  Imorn blir det som sagt skolan, ska bli ganska roligt. ska bli kul att träffa Julia och Cristina och dom andra igen. känns som länge sen! :) puss <3

hur mycket jag än vill hem så finns det ngt som får mig att stanna. fan, men samtidigt väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0