5 veckor

ville bara säga det, fem veckor idag! herregud. långt kvar. men ändå inte.

ville också bara säga att  jag käkar piller, mår bättre.  mindre verk men mindre humör. väldigt tung känner jag mig, och svag. igår så skakade jag och kunde knappt stå upp. inte bra. men nu är det bättre.

ville också bara säga att twilight böckerna är så underbara att det inte är klokt! fyfan, jag grät nu  slutet av tvåan. uunderbart, som  issa skulle sagt. ja, de är verkligen fina de! väntar på trean som pappa ska skicka! kan inte vänta länge till!

en sista sak, isabella in my <3

just det, maten är fantastisk god också. ville bara tillägga det. och att imorn ska vi till el campo igen. jag med troligen. kan vara bra med lite luft och så. jag kan ju kurera på stranden eller hur!
och vem fan är Jonas?

puss på dig veronika! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0