4 oktober

fantastisk dag! vi var på stranden, och stranden var helt underbar! så sjukt häftig alltså! jag trodde knappt mina ögon. badade i atlanten och tittade bort mot afrika, alltså med kikare hasd ejag säkert sett egypten eller vafan det är för länder i afrika! mm, riktigt häfitgt.

det slog mig på väg hem idag att det som nog gör mig ledsnast, är att ni underbara där hemma inte är här med mig och delar det fantastiska! jag vill ha er här! <3

bilder kommer senare i veckan. imorn är det skola, tummen upp! nej.
nu ska jag duscha och äta, sen sova sova sova! är dyng trött alltså! varm dag, lite halvröd säkert om axlarna och en sår på foten. menmen, smällar man får ta när man jobbar på brännan! puss mina älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0