3 oktober

ni kan inte förstå hur det känns alltså. jag mår så grymt dåligt, vet lixom inte vart jag ska ta vägen. ingenstans hjälper, jo, hemma i famnen på pappa. där skulle allt kännas bra. men nu går inte det och jag vet lixom inte vad jag ska göra. brännande känsla inuti.

Igår kväll grät jag som man gör när man sett en sorglig film där någon typ dör. alltså, ledsen. må dåligt ledsen, sorgligt ledsen. fy! jag pratade med Aurori och då kunde jag sova sen. men jag vaknade hela tiden ,drömde typ skit mycket. om er där hemma. att jag var hemma och hade det bra. sov i min säng, åt min mat och hade världens bästa familj. saknar min pappa, tintin, till och med mamma!

Sen när jag vaknade hade jag fortfarande den känslan. jag gick och tränade då. lyssnade på musik. Nu ska vi iväg och äta frukost! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0