21 oktober

idag blev en väldigt bra dag till slutet. början var tråkig och ledsam, tänkte för mkt på saker som inte spelar någon roll. men sen åkte jag, Lina och Alina till Chiclana, novi santi peter, för att titta på stallet. jag och Lina vill ju jätte gärna rida! det visade sig vara tyskar som ägde stallet så de kunde prata och förstå perfekt. förutom jag då som mest såg söt ut och nickade. som alltid, jagvet. men vi kan rida där, och ta han om hästar! jättebra! jag har saknat att rida. jaja, vi åkte buss till chilana och behövde byta en gång. vid bytet köte vi en macka/bakelse med choklad i! hur god var inte den lixom. resan tar en timme framoch tillbaka så det blev en heldag, ja efter skolan och det då! men det var toppen! kan alla dagar vara så så går tiden fortare vill jag meddela!

puss


Lina y Alina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0