19 oktober

jaha. vem är fortfarande hemma från skolan, jo jag! det är inte så jätte roligt att vara hemma faktiskt. inte när man verkligen inte vill vara hemma det minsta iaf. men imorn är det skolan som gäller, då har jag kraft i min kropp! jag är lixom lite halvt skakig och kraftlös om ni förstår. en äkta feber utan febersjuka. konstigt.

Jaha, så helgen vart tråkig. var bara hemma och kurerade. jag pratade med vewe igår! det är så sjukt. vi känns så nära, och jag svär när jag blundade och drömde mig bort låg jag  i min säng hemma och pratade med vewe i telefon en vanlig söndagkväll. men ändå är vi så långt ifrån varandra. konnstigt nog kändes det precis som vanligt också att prata med henne. nästan iaf. hade saknat hennes gälla stämma.

idag blirn det de sista finjusteringarna på issas present. sen ska jag nog försöka skicka den idag! (Y) tummen upp. jag är ensam hemma idag. första och troligen sista gången. här är det alltid någon hemma. alltid. bokstavligen alltid. förutom nudå. haha. jaja, det är skönt. jag saknar att vara ensam hemma, hemma då. att laga ngt skitlätt till mat eller bara gå på toa med öppen dörr! haha. mm. men jag får det tbx min mes! en mes är vad jag är!

men det är så svårt att tänka bort tiden och tänka att allt kommer finnas kvar när jag kommer hem när jag egentligen vill ha det nu. men jag klarar det här! det är ett äventyr vafan. jag måste bara carpe diem lixom. och bli frisk. nu. 



jag blev chockad igår. det jag läste och såg. att du fortfarande kan få mig upprörd. att jag trots att jag glömt dig kan få mig att börja tänka igen. är du så speciell. ska ta reda på det när jag kommer hem. jag borde inte ens bry mig, men det gör jag. och jag kan inte sluta tro eller kanske mer hoppas att du faktiskt också bryr dig. lite, om mig också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0