10 oktober

alltså gud. en månad nu! alltså veckoräknat. är det inte konstigt att jag vart här 4 veckor men inte en månad!? men jag säger en månad! haha, för fyra veckor sen lämnade jag sverige. konstigt. riktigt konstigt. tiden har gått så långsamt men ändå har det redan gått en månad. vilket betyder bara 8 till. väldigt konstigt känns det.

det blev inget Cadíz idag för jag fick inte tag i Fanny. så jag Alina och Julia gick omrking lite ist. tog en fika och tittade runt. mys det med. nu har jag precis fixat mig, jag och Alina ska ut med Marina oh fler från skolan. det bler kul men jag är så jävla trött. jätte trött! men ja! nu ska jag gå.

här är lite bilder från el campo i Chiclana där vi va förra söndagen!

jag, Adrían, Alba och Alina

el campo, det här är stranden! väldigt snyggt tycker jag.

jaha.

Julia, Alina, jag och Lina.
jag har bekini under, så ni inte tror ngt annat. lalala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0