VANLIGTVIS

så är jag ganska uttråkad när jag kommer hem från skolan, men inte idag. det var faktiskt en ganska bra dag. jag hade det halvt roligt när jag förstod. vi pratade ganska mycket idag om filmer med johnny depp i som har visat sig vara en riktig favorit här. vilket jag tycker är bra eftersom jag också gillar hans vackra ansikte och fina röst. idag på idrotten sprang vi i 15 minuter, jag sprang hela tiden vilket jag får betala tillbaka nu. jag har blåsor under fötterna och värsta värken i smalbenen. på framsidan, hur sjukt ät inte det. jag som hade tänkt ut och springa idag men det här får fasiken räcka! (y) jag hade vanliga converse kanske ska nämnas också! inte ngt jag rekomenderar.

fy fasiken va bra twilight böckerna är!

idag ska jag ta en siesta. nej, jag ska titta på gossip girl när alla andra tar en siesta. sen kanske jag ska simma lite idag då eftersom ajg gärna vill göra ngt men inte kan springa.. får tänka lite extra på det eftersom jag hatar att simma. men kanske är det härligt. vem vet.

idag var det lite vårkänsla här. lite kallare, lixom inte kallt men kyligt. det känns verkligen som april! därför kanske jag mår bättre idag eftersom det känns som april och alltså bara 2 månader kvar tills jag ska hem! kanske. men jag mår bra idag, gjorde det igår med. väldigt bra !

nu ska vi äta lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0