UNDER THE MAKE UP

kom precis hem. jag och Lina var och köpte smink till henne. sen förljde jag med henne hem och hjälpte henne sminka sig. jag vet att kanske halva norrköping garvar nu och tänker, sarah hjälpa Lina med smink, men jag är ett profs här nere! vilket jag tycekr jag var där hemma med. nog om det. det var väldigt trevligt. hon och jag tror jag kommer komma bra överens när vi förstår varandra! jaja, nu är det fotboll, sevilla mot stuttgard. alltså spanien mot tyskland, alltså hela familjen och jag mot Alina! dyng roligt. jag ahr satsat 2-2. förra matchen satsade jag 3-1 och gissa att det blev 3-1, jag är klockren! hoppas på rätt idag med! japp, nu ska jag förhoppningsvis prata med pappa sen blire fotboll! adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0