UN DÍA CON LINA!

idag var jag med Lina hela dagen. vi skippade skolanför att hon skulle kunna ringa upp hotellen och skriva klart sitt CV och så gick vi till Bahia Sur's hotell där hon lämnade lite papper och sånt. sen gick vi hem till henne där jag käkade lunch. fy helvete  vad jag tycker om Adriána! bebisen, hennes syster min kusin. här då vill säga. hon tycker om mig med, varje gång jag säger hej så ler hon och skrattar lite halvt och blir jätte glad! hon älskar mig! såklart! 8-) Lina tycker jag också om, hon är väldigt trevlig och jag tror att vi passar helt okej ihop! i helgen ska jag sova hos henne! yes I will! sen tog vi en halv siesta, tittade på ice age, på spanska! haha, men det gick bra, eftersom jag visste vad dom säger så kunde jag ju lista ut vad det betydde på spanska! men det var bra! sen sov vi lite också för vi var så trötta! sen gick jag hem till mig och sen kom Lina hit lite senare och vi gick ut och sprang! det var jobbigt men jävligt skönt faktiskt. sen kom jag hem och duchade och smörjde in mig och hade det skönt! sen var maten väldigt god idag igen! som vanligt.

nu ska jag se lite på rent, sen sova! imorn blire skolan igen!
puss på er älskade saknade vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0