STÄDDAG!

japp, idag vart det en städdag. dagen har varit väldigt konstig. eller den började konstigt iaf. det hela börjar med att jag vaknar och hade världens dröm. det var på hagaskolan, jkag sjöng på heal the world - michael jacksson och helt plötsligt börjar min klass att typ köra. alltså gamla haga klassen, det var sjukt men helt underbart! sen då så vaknar jag och tyckte det var ovanligt ljust men tänkte int mer pådet eftersom alina och jesus också sov. jag gick på toa, och sen lägger jag mig igen eftersom klockan tydligen inte hade ringt. jag kunde inte somna om så jag går upp igen eftersom tato satt i vardagsrummet. tittar på klockan och tappar hakan i golvet. klockan är 10. jag säger till tato, är det måndag idag? han ba: ja. och jag,- men jag trodde klockan var innan 7, varför är inte jag i skolan? han tittar på mig och skrattar,- inte vet jag varför!
jaha, det visade sig att klockan inte funkade.
roligt! (y) jo, det var det !

sen vid fem åkte jag och Lina till novi sancti petrec för hon ska fråga om praktik plats där tills nästa sommar. det gick inte så bra men det var trevligt. alltid trevligt med Lina. imorn ska jag vara med henne också. vi ska fråga runt på fler hotel! japp.


Alina, Sarah, Lina, Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0