SLEEPY SUNDAY

som fan säger jag bara.
igår sov jag hos Lina, det var ganska mys. efter picknicken gick jag hem och duchade, bytte om och sen stack jag till Lina. där fixade vi oss, smink, cider, hela fadderullan, dock sju snäpp tråkigare och sju snäpp tystare än hemma, men jag hade kul, det hade jag. sen käkade vi lite, sen vid 12 drog vi ut i hopp om ngt att göra. men icke, vad hade vi väntat oss. haha. det var dött på gatorna och jag kände mig som en ful, tönt som inte har ngt att göra en lördagskväll. hemsk känsla faktiskt. jag kände mig vilse men okej. jag hade Lina. vi gick omkring och sen vid 1 tänkte vi att nemen vi går och käkar på mc donalds då. så vi gick den tjugo minuters långa promenade bort till mc donalds bara för att märka att de stänger klockan 1. vi var tjugo minuter sena! (y) härligt. verkligen.  så vi gick bort till burger king, vilket konstigt nog också var stängt. förvånad av min otur, nej!? så vid två gick vi hem och gjorde en toast och sen skulle vi  se på rattatoille men vi var så trötta så vi somna. sen imorse fick vi gå upp tidigt och käka frulle, churros ofcourse. jag var inte sugen och åt typ bara fem stycken. men okej. jag har en bild. nu ska jag städa min dator. haha. hur man nu gör det. jaja. hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0