SEN UPDATE OCH MYCKET NYTT

kan ju börja med att säga att det var länge sen jag har skrivit eftersom internet har vart iväg. men nu är jag tbx.

sen kan jag ju säga att Alina har flyttat till Jerez. alltså en annan stad. vilket känns lite sådär. men familjen är mycket lugnare och gladare och jag har rummet för mig själv och jag har Lina, Julia och Lily och till och med några i klassen som kan hjälpa mig om det krisar. så det funkar nog.

jag har haft den bästa kvällen hittills här. i lördags. vi var hos Lina, pratade, jag var som en sarah i skolan där hemma, underbar och fantastisk, 8-) , och sen gick i ut och käka och sen sov Julia och Lina hos mig. dagen efter såg vi new moon igen och blev lika chockade även denna gången av när Jacob tar av sig tröjan och blottar sin bleka, omusklade kropp. eller inte. han ser otrolig ut. det skälvde till i magen och vi skrek lite halv fjolligt. men jaja, smällar man får ta.

sen har jag börjat drömma lite konstigt. drömmer massor om simon nu. hahah! alltså, bara att jag är med honom lixom. riktigt konsitgt. men roligt, då kommer jag hela tiden ihåg hans galna påhitt och förvånade, vilsna ansiktsuttryck! :)

snart är det jul.
jag är sjuk, hostar satt det värker i bröstet.
vi har möblerat om i rummet nu när Alina dragit.
Adriana, min "kusin" är helt underbar.
och jag saknar veronika.
har fått en present av isabella som nu hänger i min garderob och utanför garderoben
och i mitt hjärta!
älskar er min vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0