PRATSTUND

slutade tre timmar tidigare idag vilket ledde till prat med familjen. det är lite som en dokusopa det här. alla har hemligheter eller stora, svåra funderingar att klura ut och gå igenom. jag berättade om hur jag kände och dom förstod precis. sa att det inte är bra för mig att bara vara här för att jag känner mig tvungen, viljan måste lixom finnas annars är det här lika menigslöst om att gå på toa utan att behöva, som tato sa. jag gillar verkligen familjen, det är inget sånt. det är bara att jag saknar mig själv på ett sätt jag inte trodde gick. jaja, behöver inte gå in på detaljer. så ligger det till nu iaf, jag har familjen bakom mig hur jag än väljer. nu ska jag iaf försöka hitta viljan till att vara här. annars, tänker jag igenom hur jag gör i januari.! då har jag som sagt iaf försökt på alla sätt.

jag var väl dum som trodde att bara för att filosofi lektionen i fredags var okej så skulle nu plötsligt alla lektioner alltid vara okej. men icke. jag känner mig lika, jävla ynklig och mesig och ful idag som jag alltid gjort här. känns som sexan, all over again.
följde med lily och Lina till polisen förut, de behövde ngt godkännande av dom. vet inte riktigt. nu ska jag städa lite, käka, sova ( är så grymt trött idag ) och sen vid 6 ska jag till Lina.

vädret idag är kyligt, känns verkligen som april! solen skiner och i solen är det varmt men i skuggan är det kallt. men vädret är fint! men hjälper det mig? nej.

problem med Alina också, och inte lixom problem utan, problem! hon hittar på saker som tusan och har ju ljugit om mig flera gånger bara för att typ få de andra att tycka bättre om henne än mig. vill inte gå in på detlaljer här heller. men problem är bara förnamnet som mamma skulle sagt!

tusen varma, svettiga kramar till mina underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0