PICKNICK

hemkommen, nyduchad, fräsch!
picknicken blev toppen, vi hade väldigt roligt och det blev mycket sjuka bilder. mår bättre nu. puh! Vi hade laddat upp med bröd, frukt, mozarella, chips och ofcourse lite cocacola! slog oss ner på marken, vi satt på plastpåsar, haha, och hade med oss lite glas och knivar och sånt användbart. supermys vart det. jag behövde det för att komma på bättre tankar. om alla dagar kunde vara lika bra som denna, gå lika fort som denna skulle jag överleva det här. nu ska jag sminka mig lite, sen drar jag till Lina och käkar, fixar oss sen ska vi ut. ska bli skönt. jag saknar mitt liv där hemma! men jag försöker tänka att allt jag skulle gjort det här året hemma kan jag göra nästa år! ibland går det, ibland inte. jag ska nog klara det här. just nu ska jag leva. jag måste leva i nuet igen, inte tänka så mkt.
jaha, här kommer lite bilder från den trevliga dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0