PARANORMAL ACTIVITY

ja, ryktet stämde. den var fan läskig. kunde vart läskigare om jag såg den med rätt person, det vill säga vewe. hon är tyst. när man ser än skräckfilm är man tyst! ja vewe, den ska vi se!

Alina vill byta familj, bara för att huset verkligen suger. och suger är en underdrift. vårt hus är äckligt, saknar fungerande toalett och vi har ingen dörr. men eftersom familjen är ganska underbar kan jag iaf inte byta. hon vill byta nu. men jag tror att herregud, vad spelar huset för roll. hon är bara bortskämd och pallar inte bo i ett hus som inte är perfekt. om familjen kan bo här, och alla studenter som tidigare bott här kunde göra det så kan väl fan jag och hon bo här! det är inte föralltid, det är bara cirka 7 månader kvar. haha.

jag vet inte. klarar jag av att vara här utan henne. det vet jag inte. kanske får jagveta det snart om hon byter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0