OM INTE LITE AVIS

på er där hemma som förmodligen är hos isabella den bästa just nu och festar, dansar och har roligt! men mina kära vänner, fler tåg som man brukar säga. eller hur?!

salsa idag, fan va jobbigt och svårt det börjar bli, men jätte roligt. nu dansar vi i par vilket jag gillar mer än jag trodde. det är svårt som åtskogen men roligt. väldigt roligt.
idag missade jag för första gången skolan. oavsiktligt. jag väntade på Lina som brukar möta upp mig utanför huset varje morgon. men inte idag. jaha, sånär jag kom till skolan var dörrarna stängda. det är som ett fängelse, man kommer inte in efter 8! herregud! svenska skolan är så grymt bra! men även det, fler tåg att gå i svensk skola, faktiskt om inte SÅ lång tid.

tänkte på en sak idag. att när jag kommer hem är jag fortfarande bara 17 år. 17 år! vad fan är det, ingenting. och jag har inte missat någonting eftersom jag lämnar som 16 år, kommer hem som 17. men jag missar lixom inget den tiden. jag har min tid som 17 åring både i spanien och sverige. borde inte kunna bli så mycket bättre. borde inte.

hoppas ni där hemma har en fantastisk kväll! puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Tony Jessen

Jag är stolt över dig! Puss

2009-11-07 @ 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0