OBSERVATÓRIO DE MARINA

japp. kom hem för någon timme sen. var med klassen på observatório de marina idag. hade alltså bara tre vanliga lektioner vilket var skönt. på ( vi kan kalla det ) ODM fanns mycket astronomi grejer. en klocka som styrde hela spaneien tror jag och annat. men det var mer fint än vad det var intressant. jävligt snyggt hus eller vad man ska säga. som mitt hus hemma fast 6 gånger så stort och med vita pelare och en tak kupol typ. men annars helt exakt. de båda är gula. mm.

pratade ovanligt mycket med Lucia idag, hon är trevlig, inte lixom rolig men trevlig och det räcker just nu!:) jag är så hungrig nu! jag tro jag dör. ska ta en choklad bit och vänta på maten. hungrar ihjäl.
idag ska jag plugga för första gången! (y) well, inte första gången men första gången här i spanien och för första gången sen juni! wow. det var länge sen! jaja,

hör min nya teori, om tre månader är det februari, då kommer förhoppningsvis och troligen issa hit, sen är det mars, då kommer pappa, sen är det bara april maj och lite utav juni kvar! det låter inte så farligt just nu. plus att mamma och dom kommer någon gång också! jag ska nog klara det här! med lite tur och skicklighet så! mest skicklighet. som alltid.

vem fyller år om 11 dagar då!? wiiiiie,
JAAAAAAAAAAAAAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0