NO DAY BUT TODAY'

ja, rent är fan en klockren musikal. den är fantastisk, yes!
Jag måste tyvärr medella att man kan bli förkyld även i spanien. jag är ett levande bevis. jag är förkyld. snorar som en crazy person och hostar lite då och då, men slemhelvetet sitter som sten i halsen för det. så vad kan man göra lixom. var hemma idag från skolan. vet inte om jag blir hemma imorn också. vet inte. får se. har varit borta mycket den här veckan. bara vart i skolan en dag. men ja, det spelar ju ingen jätte stor roll eftersom det inte spelar någon roll. och jag är faktiskt sjuk! stackars stackars mig.

jag tycker verkligen om familjen. jag, Aurori och Tato pratade mycket idag. som alltid.dom är så kloka lixom, verkar veta precis hur det känns, de vet lixom saker som är så skönt att höra. dom är kloka, ja. och det är alltid skönt att få lite råd nu när pappa inte kan köra sitt psykolog snack. de är min pappas psyk snack just nu! det känns skönt. åt några pepparkakor idag som jag fått av mamma. mmmmmmm, dom var goda! efter min födelsedag ska jag börja lyssna på julmusik, peter jöback in my <3 he's the best!
älskar hans julskiva alltså, den första!

jag saknar veronika! men som jag säger hela tiden till mig själv. allt jag saknar är sådant jag kommer få tbx. det vet jag. jag och veronika har varit vänner så länge. hon är min längsta bästa vän! älsakr dig pinglan.

vet inte om holmberg öäser min blogg. om du gör det, skriv mejl till mig! jag saknar dig men jag kan inte få tag i dig på ngt sätt! det var så länge sen. vi sa inte ens hejdå. det blev lite fel på slutet. men jag älsakr dig.
ni andra som läser det här och känner holmberg kan ju hälsa det till henne! sara +- H som vi brukar säga! föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0