MY OWN PEPPTALK

japp, det stämmer. jag har pepptalk, med mig själv. ni får höra dom ibland. detta orkar jag inte ens skriva så bra är det! det är långt, mycket text och mycket handledsverk om jag skulle skriva det. men funkar det? somfan!

kom precis hem. tog en jävligt lång promenix med Lina, Julia och Alina. pratade mycket, jag pratade som om jag pratade med någon hemma. jag var mig själv och hade mycket att säga. framsteg med stora bokstäver! bradär. Jag var på posten förut också, ett brev till issa och ett till simon! hihi. nu svettas jag. det blir så jävla varmt att gå. just de, har matteprov imorn, kan inte ett skit. alltså, jag förstår verkligen ingenting. menmen. kanske har jag tur. sen är det engelska prov imorn också. på hur man böjer verb. som jag hade prov på i typ 8an. jag ska inte plugga ngt bara för att se hur mycket jag kan. ! tummen upp! (y) imorn är det fredag och ännu en skolvecka har gått. ja, en vecka går så fort. därför borde 30 veckor också gå fort. det känns så just nu, den ledsna sarah som fanns bara för några timmar sen är som bortblåst nu. jag är bäst lixom. det går inte att förneka. jag ska lära mig spanska ! där med basta och fan ska jag kämpa, ju mer jag kämpar ju mer får jag ut av det här året! japp.

nu ska jag prata lite skit med Aurori tror jag! :) haha.
sen ska jag försöka sova, för hur trött kan man vara!? jäkligt trött om man frågar mig.

tack linda för idag!<3

jag och Julia, kan ni fatta att bilden är tagen i november? herregud vilket väder vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0