MEETING

jag, Alina och Lina drog till Bahia Sur efter lunchen. det vill säga vid fyra. det var väldigt skönt. denna dag har varit väldigt bra! (y) jaja, på Bahia Sur träffade vi fyra tjejer som också är utbytesstudenter. tre av dom bodde i Cádix men en bor här i san fernando. de verkade trevliga och de känner tydligen Fanny, den svenska tjejen jag pratat lite om. vi ska försöka ses lite tänkte vi, allihopa! toppen!
jag köpte en fin rosa blus med knyte och knappar från H&M, I love it! mucho!
imorn blire skolan som gäller.

nu har jag laddat ner hela säsong 1 av gossip girl, det glädjer mig! :)
nu ska jag gå och prata med Aurori, hjälpa til lite i köket. jag har blivit som värsta husfrun, jag diskar mycket bara för det behövs, de är inte super bra på att diska om man säger så! jaja, jag gillar att hjälpa till. ibland.

sen tog vi en glass på mc donalds, den var god. väldigt god. för god.

just det, här kommer som efterlängtat en liten presentation av alla namn som finns här nere. kanse´ke inte exakt alla, men dom mest användbara att veta. dom jag nämner mest lixom! varsegoda!

Aurori - den spanska mamman
Tato - den spanska pappan
Alba - den spanska systern
Jesús - den spanska brorn
Alina - tjejen från tyskland som bor i samma familj som jag, alltså min spanska syster
Lina - tjejen från österrike, hon bor hos Tatos bror alltså min spanska kusin
Julia - tjejen från tyskland, bor hos Tatos syster alltså min spanska kusin, hon är bästa vän med Alina sen innan
Lily - tjejen från finland, bor hos Albas pojkväns familj
Adrián - Albas pojkvän
Yolanda - min spanska kusin, Linas spanska syster
Sebastían - min spanska kusin, Linas bror
Julia - en tjej i min klass som är väldigt snäll mot mig och väldigt rolig
Rocío - en tjej i min klass, också väldigt snäll och rolig
Alberto - en kille i min klass, det samma gäller honom
Christina - lika dant som ovan


hm, kan inte komma på fler nu. men jag ska försöka uppdatera med tiden! (y) förlåt om jag glömt ngn väldigt viktig... jaja, förlåt. lo siento.


haha. efter en god frukost med mycket socker och fett blir man lite udda. eller, jag blir som jag är hela tiden hemma men iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0