LUNES

sitter med ansiktsmask nu. riktigt skönt. pratade med pappa nyss, även det riktigt skönt. innan det var jag hos Lina, inte riktigt skönt men det var kul! vi gjorde en lista, haha, så töntigt, på saker. men det var roligt. musik hade vi, och hon skrev brev också, så drack vi cola cao och åt kex. en tjej sa till mig idag att jag såg smalare ut, chockad är vad jag blev. väldigt.

ska tipsa om en låt som jag bara älskar.
http://www.youtube.com/watch?v=geBNzH7CJ_s 

nu ska jag läsa mejlet från issa! älskade vän!

laga mat, fixa lite, packa skolväskan (som om jag vore 8 år) fixa kläder till skolan, och kanske tamejfan titta lite på biologin.

hahahah, just de! btw, jag fick failed som betyg på engelskan det där med verben. men, ett stort tony irving men, jag hade alla rätt på de engelska, det var bara översättningen till spanska som sabbade det hela. känns ju både bra och dåligt. menmen, snart sitter dom verben med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0