IT FEELS LIKE SUNDAY'

jag och Alina lyssnar på musik, min musik. klockren, underbar musik. förut när hon hörde "hej det är nick klick" låten så sa hon att hon hade hört den mycket i tyskland. stolt som tuppen, nöstan rörd av sveriges storhet! nic and the family in my <3 idag skulle vi åkt till stranden men eftersom det är tjockt molntäcke över hela himlen sp tyckte vi inte det passade sig. vi drar till Bahia Sur ist. jag ska lämna tbx ett linne från zara's och försöka hitta ngt annat. eller inte. måste spara lite pengar om jag vill rida och dansa salsa och alla små upptåg vi har planerat.
pratade med linda den fina igår, det var skönt!:)
ikväll ska jag ringa isabella, hon är nog röd som en tomat idag, och imorn åker hon hem till sverige igen och vi är på lika långt avstånd som alla andra jag känner och älskar. japp, inte för att jag kommer känna ngn skillnad. hon är alltid lika långt borta men ändå så nära i mina tankar! herregud, ajg har blivit så mesig och snäll. men det kvittar. jag älskar er.

måste citera anton forsberg som skrev ngt väldigt fint på facebook häromdan, det peppar mig ngt otroligt.
,- sverige är för litet och livet är för kort'
tack, det hjälper mig i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0