hur mycket jag än hatar det

så vet jag att du har lite rätt i det du säger. men bara lite.

okej, jag måste helt enkelt börja försöka tänka bort tiden igen. tiden existerar inte.

there's no future, there's no past, i'm with this moment it's my last. there's only us, there's only this, forget regrett or life is yours to miss'

idag regnade det som bara fan. vi sprang hem från skolan som även idag var så tråkug att jag funderar på att sätta eld på skolan och klä ut mig till issa. men sånt finns bara i drömmen. men sen ställde jag mig och diskade med i-poden i öronen (även nu bara själva hörlurarna) och sjöng lite för mig själv. alba dansade , haha, som hon brukar, och aurori lagade mat. det var skönt. maten var god. konstigt, jag hatar paprika hemma men här är det gott. de friterar den dock och dränker den i salt. men då gillar jag den. Lina kommer hit sen, vi ska se på film eftersom det regnar. igår såg vi new moon eftersom det regnade även då. sen ikväll ska jag yt och springa. om det inte regnar vill säga.

älskar dig isabella, saknar dig min bästabästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0