FINALLY WEEK-END

ja, det är obeskrivligt tråkigt med vardag. iaf just nu. Var hemma idag med eftersom jag måste vara toppenfrisk imorn eftersom vi ska till Sevilla då. Jag, Lina, Julia, Fanny och Alina drar dit med tåg klockan 8.55 och åker hem klockan 20.05 eller 22.05. bestämmer imorn, spontant och dant! haha.

Det är problem med min roomie, Alina. hon har sagt saker om familjen och om huset till sin mamma som sen ringt organisationen som sen ringt till områdesrepresentanten och sen till Aurori som nu är ganska ledsen eftersom alla visste vad Alina tyckte innan hon. det är inga snälla saker hon sagt heller. får se hur det blir.

Jag tänkte öppna min present nu eftersom jag nästan vet att det är en kamera och jag vill ha med mig den isf till Sevilla imorn. satt, nu blire paketöppning! :)   wiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

Nu är det kallt här. alltså inte kallt som hos er mendet är kallt, jag fryser. det är runt 20 grader men det känns som minusgrader alltså! jag och Sebastían, min kusin här, leker massor. han ä'r typ 3-4 år och verkar gillar mig. varför inte lixom. han är så söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0