DON'T STOP ME NOW'

idag var skolan ovanligt rolig. jag pratade ovanligt mycket så som jag ville, jag var lite dryg, kollade lite snett och sa ja med en konstig ton. det kändes bra, jag bättrar på lixom! så dagen var bra!

efter skolan kom jag hem, snackade lite med Alba och Lina som följde med hem eftersom jag och hon slutade 1 timme tidigare. gud vad jag trivs med Alba! och Lina, jag och hon kommer ha mycket kul! Sen lagade jag och Alba mat, potatis och bön soppa som jag förvånande tycker om! eller jag skulle ju inte äta det hemma eller ens njuta det minsta när jag äter det men jag kan äta det utan att rynka på näsan! Sen fixade jag med bilderna från Sevilla och Sen drog jag till Lina. med i-poden i högsta hugg! ett två, det är så underbart mycket roligare att göra någonting med musik i öronen. som att gå till Lina. Vi drack lite cola cao som är samma sak som OBOY, troligen lite onyttigare och  även lite mindre god, pratade med Shano, hennes "pappa" min "farbror". sen gick vi en sväng med Manchi, hunden, och sen kollade vi upp om Jerez som vi skulle vilja besöka på lördag. ett museum typ, om hästar och grejer. jag har blivit värsta häst tjejen 8-) ....... eller inte.
jag saknar min älskade hund!
jag passar på att ha mycket folk omkring mig i huset nu eftersom jag har kommit under fund med att det kommer bli andra bullar när jag kommer hem. pappa kommer jobba, så då är jag ensam med Elsa! vilket är skönt men kanske tråkigt ibland. så jag passar på nu, försöker njuta hur jobbigt det än kan vara!
PUSS


bild från min födelsedag. jag ser så glad ut. men ful. men glad och det här är Tato och Aurori, därför godkänner jag bilden. de är väldigt fina här. jag är ful. men glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0