CREO QUE TENGO PIES DEMASIADO PEQUENITAS!

nyss hemkommen från salsan och middagen. salsan gick inte så jätte bra, klumpfotad kände jag mig. gjorde fel hela tiden, men lite blickar med en kille hade jag. lite lixom, gud va dålig jag är, blickar! det gillar vi. sen gick vi och åt, på en ställe som heter tele tendida där köpte vi två typ pizza/sandwish och delade på fyra. jag orkade inte äta de två bitarna, de är stora saker vi snackar om. med mycket saker i. mycket sås. men gott som gatan! sen på vögen hem mötte vi Julia från min klass, pratade med henne i någon halvtimme sen gickvi hem. nu ska vi sätta på filmen, den heter the unborn och verkar skit läskig! hörs imorn!:)



jag bara bjuder på mig själv lixom. ful som stryk. men bilderna är för er att roa er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0