BIRTHDAY GIFTS

herregud! jag är så glad!
vem fick en i-pod i 17 års present om inte jag! :D
jag är helt galen, i-tunes är så himla snyggt och i-poden med, jag kan sitta och bara titta på de och bli glad att det är mitt! det är underbart! så snyggt. och äntligen kan jag lyssna på musik igen. escape lite. tänka mig tillbaka till sverige, till familjen. få nya krafter och kämpa lite till! jättebra!

ååååååååååååååååååååååååååååh! :D

imorn blire skolan igen. tydligen väntar en överraskning från tjejerna i klassen! spännande som tusan :)


musik är bland det mesta som finns. jag kan bli så mycket starkare med hjälp av en låt text. om den stämmer eller bara betyder ngt så träffar den så rätt och jag kan kämpa lite mer!
underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0