BECAUSE I SAID SO'

ja, detta är nog mer ett litet pepp medelande till mig än vad det är roligt för att läsa. men bryr jag mig? nej. jag behöver det här året. kanske inte behöver men jag kommer definitivt må bra av det. efteråt iaf. jag kommer växa, bli starkare, lära mig spanska, få en extra familj och kanske några spanska och tyska vänner. det är ju inte fel. när jag kommer tillbaka finns allting där och väntar på mig. och tiden går fort. snart är det jul och efter jul går det ju jätte fort tills det är februari, och i februari kommer issa och sen är det mars, och då kommer pappa, sen är det helt plötsligt juni. då ska jag hem igen. hem ljuva hem. och aldrig kommer uttrycket "borta bra men hemma bäst" stämma så otroligt mycket som då. jag borde se det här året åter igen som ett förbättringsår. jag ska bli bättre på alla sätt och vis. så det så! och hur pissiht jag än kommer må här, så är det inte föralltid!!!!! det är bara de här månaderna, sen kommer jag hem igen. till issa, till pappa, till vewe, till alla som jag saknar så just nu! alla finns där när jag kommer tbx. och de som inte finns kvar, screw them I don't care!

japp, tack mig själv.

JAG TÄNKER INTE GE UPP, bara så jag vet hur det ligger till.


light up, light up as if you had a choice'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0