BACK ON TRACK

nu är jag redo för nya äventyr. jag fick en nytändning idag. paket från pappa, en t-shirt av honom (omg så härligt! ) , lite filmer och tidningar. och godis då såklart! underbart!

pratade med Linda nyss, härligt samtal. saknade vackra linda. vi har vart vänner sen vi var 10 ynka pyttiga år!
det ska fan bli lång tid. simon övinge! om du läser detta som du kanske gör ibland. jag saknar dig, glömmer dig inte, när jag kommer tbx är du bland de första jag ska träffa igen! :D vi har underbara tider i bagaget min fantastiska vän!

min i-pod är underbar!!!!!!!!
jag är så glad, sitter här med min i-pod och kamera och njuter av vyn. en otrolig vy må jag säga! vackrare saker kan man leta lite efter. om man inte stöter på en appledata då vill säga. men annars, svårt! (y)

jag vetjagvet, jag ska fixa bilder oh lite snack från sevilla. men jag har konstigt nog ingen tid!
nu kanske, jag sätter igång nu!

ikväll blire twilight, dubbad på spanska då ofcourse men ändå! edward in my <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-18 @ 14:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0