AS STRONG AS YOU ARE'

helvete. jag vill men vet verkligen inte om jag kan.
jag längtar så otroligt mycket hem. efter allt. är så fruktansvärt ledsen lixom.
jag kämpar, men det är så svårt!

igår pratade jag med tato, han frågade hur det låg till. då sa jag att jag är så rädd för att förändras.
då sa han ngt väldigt fint, -att du kommer förändras i hjärnan, ditt sätt att tänka, du kommer bli mer vuxen, mer smart och starkare. men i hjärtat förändras du inte. du kommer fortfarande vara samma person i hjärtat. det förändras aldrig.'

jag hoppas han har rätt.

,- gråt inte, jag vet att det gör ont men du blir stark av det här. men det är ditt hjärta, det ska du vara rädd om. kämpa, men bara tills du vet att du inte kan. för då är det ditt hjärta som går sönder. '

ja, prata, det kan dom här i familjen! men det tycker jag om.
men hur mycket jag ön trivs här så har jag så ont.

MEN JAG KAN DET HÄR! SOM FAN ATT JAG KAN DET HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0