8 WEAKS

åh, idag kom det ett paket med posten! jag vart så glad. jag och Aurori hade bestämt att jag inte skulle öppna det förns min födelsedag eftersom jag vet att det är födelsedags presenter i det. så får jag paketet, tittar på det. gissa om det inte står ungeäfr vad som är i paketet! haha. men jag öppnade det inte. Aurori öppnade det för att ta ut allt som troligen inte var för min födelsedag. jag så fick mig fem tidningar, godis några ansiktsmasker, extra drops, och pepparkakor! halleluja! verkligen underbart! nu har jag läst aftonbladet, skönt som fan, ätit några risens och tittat på pepparkakorna. dom ska jag spara till lite senare. superbra verkligen! tack mamma, lovisa, johan och mormor! om jag minns rätt! det var fantastiskt!

idag käkade vi tjejer frukost igen. på La 44. churros. jobbar på fetman som sagt. men nej, jag åt inte så många. jag blir så jävla mätt, det där mättar mer än två pizzor kan jag säga. sen åkte vi til Chiclana, tittade på hotell och stränder. tog fina, och inte så fina, bilder, käkade lunch och tog en glass. det var en bra dag. som dock inte började så bra! men nu är den bra!
ikväll ska både Julia och Lina sova här! vi ska se på skräckfilm, paranormal activity eftersom jag hörde den skulle vara dyngläskig! låter bra! nej.

pratade med älskade isabella nyss! hon är underbar. hon hade fest igår, och OM jag vill vara hos henne nu och prata om gårdagen och hjälpa henne städa! JAG VILL DET REJÄLT!

menmen, 8 veckor idag! lite stolt. och om 8 veckor redan gott har nästan en fjärdedel av tiden gått! nu ska fan tiden gå fort! jag ska kämpa för att få den gå fort! carpe diem och sova kan jag göra när jag dör.
jag vill bara inte att någon ska försvinna när jag är här. snälla,gör det inte!
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0