I'M WATCHING YOU BREATHING FOR THE LAST TIME


Har hjälpt sötnosen i mitten idag met pluggning. många tips gav jag henne, eftersom jag är en exellent uppsats skrivare! 8-) Jag glömde dock bort mitt eget pluggeri och satsar nu på ig i fysik. men vadå? Min fysiklärare sa att han hade det i ettan så varför inte tänker jag då. Jag fattar allvarligt talat ingenting av det. absoult ingenting. Jag har pratat med min "syster" som jag kommer ha när jag är i spanien nästa år. inte mycket jag kan säga till henne, eftersom jhag inte har en aning om hur jag ska säga det! xd men det löser sig. Idag fick jag också reda på att en tysk tjej ska bo där samtidigt som jag! skit bra tycker jag! :) btw, så ville jag bara säga att mattias lindblom är bäst och att han är min, bara min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0