OTROLIGA VÄNNER! <3


Midsommar tillbringades först med issa och veronika hemma hos mig tsm med tusen andra trevliga, och inte trevliga, människor. plus familjen då såklart. Vi åt lite och tittade på min pappa som drack sig rejält full på bara någon timme. ja, lite pinsamt kanske. Sen åkte vi hem till veronika dit massor andra kom sen. fan va många vi blev. det var trevligt, jag var kanske inte på topp hela kvällen men vafan, vem orkar det lixom! xD mm. Men jag hade kul väldigt länge iaf :D Sen idag var det bara att bita ihop och jobba 11-17, jippey! Härligt och stå i en glasskiosk i sex timmar så här dagen efter. men ja, jag överlevde. imorn ska jag jobba på museet igen. Kan ju gömma mig där och typ sova, ingen märker ngt efetrsom typ ingen besöker det skitdåliga museet. Lite fylle-sms lyckades jag ju få iväg också. de var kanske inte så passande men sanna. Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: JuliagillarSarah

hihi, stackare som jobbade men hihi det var kuligt under kvällen, du är bra jag kommer sakna både dig och Veronica när ni åker:(

pussen

2009-06-22 @ 01:25:04
URL: http://tantgroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0