MIN UNDERBARA PAPPA!


Som jag längtar efter sommaren nudå! Lyssnar på Lars winnerbäck, ibland bara älskar jag musiken, ibland inte. nu gör jag det, timglas är helt fantastisk! Min pappa är fan klockren, jag saknar honom nu fast han precis åkte hemifrån, han är är så go. Och jag kan fan snacka med honom, om viktiga saker, inte såhära ytliga saker utan riktiga saker. Tufft! Nu känns allt lite meningslöst. Känns som om allt jag gör inte spelar någon roll, varken skolan eller något annat. Verkar ändå inte göra någon skillnad menar jag. Spanien kommer allt närmre och allt jag vill är att slippa det och bara vara hemma och reda ut allt. Vara med ni bästa, underbara! Nu går ju inte det, och det känns som om det är anledningen till att det inte är perfekt nu heller. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0