GALET!

Light up, light up as if you had a choice'

Idag var jag ledig, toppen med tanke på vädret, vidrigt med tanke på hur mycket jag hinner tänka på dig då. Det är fan konstigt hur länge det ska vara så här. borde jag inte släppa det snart? kan man tycka. men jag vill nästan inget hellre än att du kommer hit. tror jag. Vill bara se dig, krama om dig. Jag saknar dig. tyvärr.

Imorn ska jag jobba på museet, sen ska jag grilla med tjejerna hos hannah. det ska blir riktigt mys. kan säga att ni faktiskt får mig att sakna skolan. rasterna var kanon tsm med er, tillochmed lektionerna dög. Vi hade dethelt otroligt bra faktiskt! nu är det över. vi har kul utanför skolan men inget går upp emot skolan, betapet, mattelektionerna, luncherna. konstigt, gud vad nördig jag låter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0