BACK TO THE GULAG!

jaha, nu var det dags att åka till mamma igen. Som marissa säger i OC, - back to the gulag! haha, det stämmer fan.
Jag ska alltså hem till mamma och Lindö. Dka väl bli ganska ,mysigt nu med tanke på vädret. men inget slår ju sandviken på sommarn, två hundar, två råttor, världen sjukaste pappa, härliga Julia och Wille och underbara Tin-Tin. Det är svårslaget, mamma kan inte ens tävla i samma liga lixom.. :)


Jag jobbar fasiken hela tiden. Imorn, idag, igår. När har jag ledigt kan man undra. svar,- måndag. bara. Längtar tills jag slutar. längtar tills lönen kommer, snart hoppas jag. just nu har jag fjorton kronor på kortet och tjugo kronor i plånkan, det klara sig inte en sådan festprisse som jag på. NaE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0